Novi Sad - Subotica - Pančevo - Sombor - Zrenjanin - Ruma - S.Mitrovica
Raskidanje pretplatničkog odnosa

Raskid pretplatničkog odnosa se može izvršiti podnošenjem pismenog zahteva za odjavu pretplatničkog odnosa.

Zahtev se može dostaviti:

  • lično, na šalteru elektrodistribucije, Centru za potrošače ili poslovnici;
  • pismenim putem na adresu elektrodistribucije ili poslovnice u zavisnosti od mesta potrošnje, uz napomenu: Raskidanje pretplatničkog odnosa

Isporučilac električne energije može raskinuti pretplatnički odnos, ukoliko je kupac isključen sa mreže duže od godinu dana.

Po prijemu zahteva kupca, izdaje se Nalog za isključenje električne energije zbog raskida pretplatničkog odnosa. Nakon isključenja kupca, sačinjava se Izveštaj o isključenju električne energije u kom je utvrđeno stanje brojčanika na mernom uređaju, na osnovu čega se vrši konačan obračun utrošene električne energije (kupcu se uručuje lično ili putem pošte). Kupac plaća konačan račun.

Ukoliko je kupac inicirao raskid pretplatničkog odnosa, dužan je da plati uslugu isključenja.