Novi Sad - Subotica - Pančevo - Sombor - Zrenjanin - Ruma - S.Mitrovica
Reklamacija ispravnosti mernog uređaja

Moguće je izvršiti na sledeće načine:

  • lično, na šalteru elektrodistribucije, pogona, poslovnice;
  • pismenim putem na odgovarajuću adresu, u zavisnosti od mesta potrošnje, uz napomenu:
    Reklamacija na ispravnost mernog uređaja
  • telefonom:

Na Vašu prijavu, naša dežurna služba će izlaskom na teren proveriti tehničku ispravnost i preduzeti dalje korake sa ciljem da se merni uređaj dovede u ispravno stanje ili zameni.

Istovremeno će zapisnički konstatovati zatečeno stanje i sugerisati dalje aktivnosti u zaštiti interesa kako kupca tako i Elektrodistribucije.

Kupac može tražiti zamenu brojila radi ispitivanja na sopstveni zahtev. Postupak kontrole ovih brojila se obavlja u ovlašćenoj laboratoriji od strane službenika Zavoda za mere i dragocene metale.

Prilikom podnošenja zahteva, kupac se upoznaje sa obavezom da u slučaju potvrde ispravnosti, izmiri sve fakturisane troškove vezane za ovaj postupak.

Distribucija

Poslovnica

Domaćinstvo

Virmanski kupci

Ugovorni kupci

Subotica

centrala

024/619-300

lokal

 

 

Pogon Senta

024 628 800

Pogon Bačka Topola

centrala

024/619-555

lokal

24438

24443

Pogon Kanjiža

centrala

024/619-500

lokal

24403                        24402

 

Bajmok

024 762 242

024 619 300