Novi Sad - Subotica - Pančevo - Sombor - Zrenjanin - Ruma - S.Mitrovica
Reklamacija ispravnosti mernog uređaja

Moguće je izvršiti na sledeće načine:

  • lično, na šalteru elektrodistribucije, Centru za potrošače ili poslovnici;
  • pismenim putem na adresu elektrodistribucije ili poslovnice u zavisnosti od mesta potrošnje, uz napomenu: Reklamacija na ispravnost mernog uređaja
  • telefonom:

Na Vašu prijavu, naša dežurna služba će izlaskom na teren proveriti tehničku ispravnost i preduzeti dalje korake sa ciljem da se merni uređaj dovede u ispravno stanje ili zameni.

Istovremeno će zapisnički konstatovati zatečeno stanje i sugerisati dalje aktivnosti u zaštiti interesa kako kupca tako i Elektrodistribucije.

Kupac može tražiti zamenu brojila radi ispitivanja na sopstveni zahtev. Postupak kontrole ovih brojila se obavlja u ovlašćenoj laboratoriji od strane službenika Zavoda za mere i dragocene metale.

Prilikom podnošenja zahteva, kupac se upoznaje sa obavezom da u slučaju potvrde ispravnosti, izmiri sve fakturisane troškove vezane za ovaj postupak.

Distribucija

Poslovnica

Domaćinstvo

Virmanski kupci

Ugovorni kupci

Sombor

025 465 204 / 025 465 205

Pogon Vrbas

021 7950 144

 

Apatin

025 465 200

 

Odžaci

025 465 200

 

Kula

025 723 760 / 723 811