Novi Sad - Subotica - Pančevo - Sombor - Zrenjanin - Ruma - S.Mitrovica
Reklamacija ispravnosti mernog uređaja

Moguće je izvršiti na sledeće načine:

  • lično, na šalteru elektrodistribucije, pogona, poslovnice;
  • pismenim putem na odgovarajuću adresu, u zavisnosti od mesta potrošnje, uz napomenu:
    Reklamacija na ispravnost mernog uređaja
  • telefonom:

Na Vašu prijavu, naša dežurna služba će izlaskom na teren proveriti tehničku ispravnost i preduzeti dalje korake sa ciljem da se merni uređaj dovede u ispravno stanje ili zameni.

Istovremeno će zapisnički konstatovati zatečeno stanje i sugerisati dalje aktivnosti u zaštiti interesa kako kupca tako i Elektrodistribucije.

Kupac može tražiti zamenu brojila radi ispitivanja na sopstveni zahtev. Postupak kontrole ovih brojila se obavlja u ovlašćenoj laboratoriji od strane službenika Zavoda za mere i dragocene metale.

Prilikom podnošenja zahteva, kupac se upoznaje sa obavezom da u slučaju potvrde ispravnosti, izmiri sve fakturisane troškove vezane za ovaj postupak.

Distribucija

Poslovnica

Domaćinstvo

Virmanski kupci

Ugovorni kupci

Pančevo

013 306 035

013 306 037

013 306 035
013 306 037

Pogon Vršac

013 839 555

 

Bela Crkva

013 851 044

 

Kovin

013 742 320

 

Alibunar

013 641 046