Novi Sad - Subotica - Pančevo - Sombor - Zrenjanin - Ruma - S.Mitrovica
Reklamacija ispravnosti mernog uređaja

Moguće je izvršiti na sledeće načine:

  • lično, na šalteru elektrodistribucije, pogona, poslovnice;
  • pismenim putem na odgovarajuću adresu, u zavisnosti od mesta potrošnje, uz napomenu:
    Reklamacija na ispravnost mernog uređaja
  • telefonom:

Distribucija

Poslovnica

Domaćinstvo

Virmanski kupci

Ugovorni kupci

S. Mitrovica

022 638 126
022 638 121

 

Šid

022 712 232

Na Vašu prijavu, naša dežurna služba će izlaskom na teren proveriti tehničku ispravnost i preduzeti dalje korake sa ciljem da se merni uređaj dovede u ispravno stanje ili zameni.

Istovremeno će zapisnički konstatovati zatečeno stanje i sugerisati dalje aktivnosti u zaštiti interesa kako kupca tako i Elektrodistribucije.